Emelie The Jedhead

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Emelie - 5 februari 2012 21:37

Ja. Då var det skolam imorrn då. 

Och sedan måste jag ju sjääääälvklart gå och lägga mig 'tidigt'.. </3

Hoppas att jag fortfarande har 'kraftig' huvudvärk imorrn...och i övermorrn...ja...fast ne..Men imorrn..då MÅSTE jag ha huvudvärk....min slöjdlärare är helt sjuk. -.-' Och så börjar jag kl 8.. </3 PÅ EN MÅNDAAG! <//3

Men jaja. Den här dagen har inte varit värd att skriva någt om. Bara att jag har suttit vid datorn hela dagen..tagit paus 3 gånger..då jagåt flingor(frukost), kall korv(lunch) och lasagne(middag)....trevligt va? Jag har verkligen umgåtts med familj och vänner heela dagen. Men jag är en innemänniska..som gillar datorn. Så varför inte? Eller okej....varför? 

Men jaja. Måste sova... JEDHUGS  

HAHAAAHHA, nejmen..ok...JEDHUGS(på riktigt) .    


 

Av Emelie - 5 februari 2012 21:29

 

Av Emelie - 5 februari 2012 21:21

     

Av Emelie - 5 februari 2012 20:14

Jao. Nu har jag en ny 'farväl'-skylt =;D

Också kallat 'namnskylt' =:P

Ni kommer att få se den när jag har skrivit klart =:')


Nu har jag inte varit så aktiv...tyypiskt mig. 

Glömmer alltid att blogga......gah.. =:'c

Men nu tänkte jag iaf skriva till alla här: JAG SKA SLUTA ATT NÖRDA DATORN

Ja. Helt sant. Ska till och med SLUTA/ta en paus på GOSUPERMODEL!!

Gah, jag kommer inte att klara mig utan datorn... </3

Men jag kommer iaf att skypa medan jag gör läxan...känn på den  

Haha, omj...har inte sett den smileyn innan..gryyyym ju. <33

Men jaja, nu ska jag ta en dusch...farväl mina älsklingar...ses om en halvtimme =:P 


 

Presentation


En blogg. Om ett tjatigt Jedhead.. =;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken kändis?
 Jedward
 One Direction
 Justin Bieber
 Ulrik Munther

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards