Emelie The Jedhead

Alla inlägg under december 2011

Av Emelie - 27 december 2011 21:17

mweheheh <3

Är kär i min "1. Nail file - 2. Ridge Remover - 3. Nail Smoother - 4. Nail Polisher"-fil ^^ <33

Haha, vet inte om man kallar det nagelfil..så jau..den fick ett..hm..smeknamn? :s :'3 <3

Aja, älskar 4:an..den som gör nagels glansig..den funkar veerkligen.. o.o


Men HAHA, okej X'D

Ha det bra, okej? :')

Av Emelie - 27 december 2011 20:48

Vilka ska dit!? =:D

 

Av Emelie - 27 december 2011 20:31

Jahau..dags för veckans hiss å diss kanske? =;D

Vet inte vilket vecka det e så...haha det är iallafall vecka 52 eller 53! X'D

Okej..bara kom på att jag ville fixa med lite sådant för att göra bloggen mer 'intressant'..okej? ^^


Veckans hiss:

 

Miley Cyrus. Hon brukar faktiskt ha snygga kläder men den här gången blir det extra hiss =;)


Veckans diss:

Vanessa Hudgens. Hennes outfits brukar väl vara hiss-värda? Nja, inte den här gången. Inte riktigt. Okej, jag vet att många säkert gillar den här stilen/outfiten men inte jag. ^^


Ja, det var väl veckans Hiss å Diss. =:3


Puss å kram =:')

Av Emelie - 27 december 2011 19:21

Okey. :')

Nu kör vi..ja, alltså..nu ska jag säga vem jag är.. c'x

Okej. Jag är en liten nördig flicka vid namn Emelie. Orkar nt ge ut ålder så skit bara i det, okej?

Det som gör mig nördig är iallafall Jedward..jag är en stooooooor Jedwardnörd. =:') <3

Mwihihiih! c'x

Men annars så öh..vet jag inte mycket om mig själv?

Eller jo, jag vet såklart ALLT om mig själv..men jag suger på att skriva om mig..så ja.

Jag är galen i musik, gillar att kolla på kändissidorna i tidningar, brukar hoppa över modesidorna även fast jag faktiskt gillar mode..helt konstigt.. Men ja. Sedan finns det bara en massa onödig fakta kvar. ;)


Okej..jag kommer inte lägga ut några bilder på ett tag eftersom jag inte har några bra.... HAHA.. x'P

Men okej....måste på toa nu.. :I


Peace Out. =;')  <3

Av Emelie - 27 december 2011 00:00

Då var det jul igen då :)

Det känns som om jag inte har varit hemma på jättelänge..i lördags(julafton) så firade jag jul med min släkt från pappas sida, igår(söndag) firade jag jul med släken från mammas sida och ikväll var jag och åt middag hos kusinerna :')

Maten luktade inte särskilt gott men mmm..det smakade minsann helt underbart!

Fick många underbara julklappar i år iallafall! :D


Biljetter - Jedward Linköping
Jedwardkalender 2012
Vara modell för en dag
Jedwardboken "Jedward - Our Story"
Massa armband
3 nagellack
Kamera (med fodral.. :d)
Pengar (100 kr)
Nagelfilar
Nagellackborttagningsmedel
Badkulor
2 parfymer
Sööt tvål
1 års prenumeration på tidningen Julia+
2 dagböcker (haha x'd)
Ansikts'behandling' typ
Skitfin glasängel
Sminkpenslar
2 mascaror


Det känns så mycket när jag skriver allt men när man bara kollar så ser det inte mycket ut, right? :'P

Men haha, nu ska jag sova..presenterar mig själv imorgon! Hahah.. x')


Jedhugs. <3




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg. Om ett tjatigt Jedhead.. =;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken kändis?
 Jedward
 One Direction
 Justin Bieber
 Ulrik Munther

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards